درباره دبی
نوشته شده توسط : mali

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. هتل دارای 387 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که تمامی اتاق ها دارای چشم اندازی بسیار عالی و با منظره های دلنشین می باشد. هتل المروج دارای 5 رستوران می باشد که هرکدام آماده پذیرایی با انواع غذاهای بین المللی و اروپایی از شما مهمانان عزیز تور دبی می باشد. اگر به دنبال رستورانی هستید که می خواهید غذاهای خاورمیانه را برای یکبار هم که شده تجربه کنید به رستوران ماوال سری بزنید. باشگاه ورزشی, سونا و جکوزی, سالن زیبایی, زمین تنیس, میز کار, صندوق امانات, مینی بار, چای یا قهوه ساز, حمام ‏اختصاصی, سشوار و لوازم بهداشتی از دیگر امکاناتی است که این هتل به مهمانان تور دبی خود ارائه می دهد. این هتل تا دبی مال تنها 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل رودا المروج دبی

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 486 اتاق بسیار عالی و امکانات بسیار ویژه می باشد. این هتل دارای 2 رستوران بسیار عالی می باشد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی مورد علاقه خود را نوش جان نمایند. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه می باشد. رستوران، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی و ... از امکاناتی است که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل ویندام مارینا دبی

هتل سوچی دبی

یکی از بهترین هتل های تک ستاره دبی هتل سوچی می باشد که در منطقه دیره واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی با ماشین 20 دقیقه می باشد. امکانات و خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد شامل: تلویزیون، وسیله حمام، تهویه مناسب، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ می باشد. همچنین می توانید از مرکز تجاری دیره که یکی از بهترین مراکز است دیدن نمایید و لذت خرید را تجربه نمایید.

هتل سوچی دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از بهترین و معروف ترین آثارهای باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه های قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

مرکز خرید میردیف سیتی دبی

مرکز خرید میردیف سیتی دبی یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در محدوده امارات و جاده طرابلس می باشد.در این مرکز خرید حدود 430 فروشگاه موجود است که شما گردشگران تور دبی می توانید برای خرید بهترین سوغاتی از این مرکز خرید دیدن نمایید.شما مسافران تور دبی می توانید به مغازه های مورد علاقه خود رفته و تجربه ایی بی نظیر از خرید در دبی را برای خود رقم بزنید.شما مسافران عزیز می توانیید برای اطلاعات بیشتر از هتل های دبی با شماره تماس هایی که در داخل پکیج ها درج شده تماس بگیرید.

مرکز خرید میردیف سیتی دبی





:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: